Problemer med å logge inn?

 

Hva gjør jeg hvis jeg har glemt mitt passord?

Klikk på "glemt passord" og skriv inn epost adressen som ble brukt til å opprette din konto og følg instruksjonene.
 

Jeg har bedt om å få nytt passord, men har ikke mottatt e-posten.

  • Sjekk at den ikke har havnet i søppelpost.
  • Sjekk at du har oppgitt korrekt epost adresse. Det må være den samme epost som du brukte til å opprette din konto med.
  • Hvis du ikke har mottatt epost om nytt passord innenfor 15 minutter, prøv igjen eller kontakt vårt Huseier kundeservice team.
     

Jeg har mottatt en epost med en link for å opprette en konto, men linken er utgått. Hva gjør jeg?

Klikk på "glemt passord" og skriv inn epostadressen du har oppgitt til NOVASOL. Du vil deretter kunne be om å få et nytt passord og fullføre opprettelsen av kontoen din.
 

Hvordan oppretter jeg en konto hos NOVASOL?

Når vi har registrert din kontrakt i systemet vårt, vil du motta en epost med en link til en side hvor du kan opprette en huseier-konto. Hvis du ikke har mottatt denne eposten, ta kontakt med vårt Huseier Service Team.

 

Fant du ikke svar på spørsmålet ditt?

Ta kontakt med vårt Huseier Service Team på telefon eller epost for hjelp. Åpningstider og kontaktinfo finner du i footeren i bunnen på denne siden.

Merk at kontaktinformasjonen er til husiere som allerede utleier sine ferieboliger hos oss.

Tilbake til innlogging