Trenger du hjelp med tilgang til Huseier-login?
Hvis du har problemer med å logge deg på via Huseier-login, kan du prøve å finne svar på spørsmålene dine på denne siden.
Klikk på "glemt passord" og skriv inn epost adressen som ble brukt til å opprette din konto og følg instruksjonene.
- Sjekk at den ikke har havnet i søppelpost.
- Sjekk at du har oppgitt korrekt epost adresse. Det må være den samme epost som du brukte til å opprette din konto med.
- Hvis du ikke har mottatt epost om nytt passord innenfor 15 minutter, prøv igjen eller kontakt vårt Huseier kundeservice team.
Klikk på "glemt passord" og skriv inn epostadressen du har oppgitt til NOVASOL. Du vil deretter kunne be om å få et nytt passord og fullføre opprettelsen av kontoen din.
Når vi har registrert din kontrakt i systemet vårt, vil du motta en epost med en link til en side hvor du kan opprette en huseier-konto. Hvis du ikke har mottatt denne eposten, ta kontakt med vårt Huseier Service Team.
Gå til enten App Store eller Google Play-butikken, avhengig av om du har en iPhone eller Android-telefon. Søk etter NOVASOL for å finne appen.
Bruk samme e-postadresse og passord som du bruker når du logger deg på Huseier-login.
Klikk på lenken «Glemt passord» på appens påloggingsside. Når du har angitt et nytt passord, bør du bruke dette både for appen og den vanlige påloggingen på nett.
Hvis du aldri har brukt Huseier-login, må du fullføre registreringen fra e-posten som vi sendte deg. Når det er gjort, kan du laste ned appen og logge på med e-postadressen din og passordet som du opprettet.
Ta kontakt med vårt Huseier Service Team på telefon eller epost for hjelp. Åpningstider og kontaktinfo finner du i footeren i bunnen på denne siden.
Merk at kontaktinformasjonen er til husiere som allerede utleier sine ferieboliger hos oss.